Bebisförkylning & dagistider.

Svante har varit så gott som helt frisk fram till nu. Men nu har vi (är Svante förkyld är jag det också) varit förkylda i 4 veckor. Gick till BVC och fick till svar att jag inte skulle vara förvånad om han är förkyld 1 månad till. Jippie. Men han är pigg och glad i alla fall, det är huvudsaken. För övrigt så har vi fått dagisplats! Vi hade skrivit att vi ville ha plats från 15 okt då Svante blir 1 år eftersom det är typ kört att få så fort. Så vi tänkte att vi då kanske skulle få till början av januari. Men nej då, för någon vecka sen damp det ner ett kuvert i hallen att Svante fått plats från just 15e okt. Paniken var total. Jag höll på att bryta ihop helt av tanken, är ICKE redo att lämna vår lille snutt som inte ens kan gå själv hos några dumma tanter som säkert står och röker i ring på gården... Och Micke skulle ju vara pappaledig och allt. Men det löste sig, vi får betala från 1 nov och börja skola in honom från mitten av december. Så 1 jan är det dags på riktigt. Känns ganska hemskt. Jag ska börja jobba om 2 veckor också. Ännu mer hemskt.

Kommentarer
Postat av: Annie

Den här bloggen borde heta GÅRdagens Svante...

2010-09-30 @ 15:11:47
Postat av: Frida

haha förlåt jag är värdelös...

2010-10-04 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0